תקנון האתר

1 כללי
1.1  התקנון נכתב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים כאחד.

1.2 האתר משמש כמעבר לאתר חנות (להלן: “החנות: יופי של ריהוט”) אלקטרונית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים. כל אדם שהוא תושב מדינת ישראל שמלאו לו 18 שנים ומעלה ביום ביצוע ההזמנה, רשאי לבצע הזמנה בחנות.

  1.3 הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין “יופי של ריהוט”, לכל דבר ועניין, לכן הינך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

1.4  גלישה באתר ו/או רכישת מוצר מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי התקנון, לכן אם אינך מסכים לתנאי מתנאיו הנך מתבקש לא לעשות שימוש באתר.

1.5  יופי של ריהוט” מתוקף מעמדה כמנהלת האתר, רשאית למנוע ממך לרכוש מוצר בכל אחד מהמקרים הבאים:

1.5.1  אם מסרת במתכוון פרטים שגויים.

1.5.2  אם ביצעת מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע ב- “יופי של ריהוט” או בצדדים שלישיים כלשהם.

1.5.3  אם הפרת את תנאי הסכם זה או כל הסכם נוסף עם “יופי של ריהוט” או מי מטעמה.  

1.5.4  אם נמנעת בעבר, שלא כדין, מלשלם עבור מוצרים שרכשת באתר “יופי של ריהוט”

1.5.5  אם כרטיס האשראי שברשותך נחסם, גנוב או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.

1.5.6  במידה ולא קיים מלאי זמין למכירה אשר טרם עודכן בחנות. / מחיר המוצר לא מעודכן.

2   אודות המכירה והמוצרים

2.1 “יופי של ריהוט” מאפשרת לך לרכוש מוצרים בדרך נוחה, מהירה ובמחירים אטרקטיביים, וניתנת אחריות מלאה מספקי יופי של ריהוט על כל המוצרים.

 2.2 ניתן לקבל פרטים אודות כל מוצר באתר או ליצור קשר עם החנות בטלפון 2691* או במייל [email protected].

2.3  כדי לבצע הזמנה של מוצר יש ללחוץ על רכישה ומשם תועבר לחנות ושם לבחור תחילה את המוצר המבוקש ולאחר מכן ללחוץ על “לחצו לרכישה/הוסף לסל”. לאחר אימות הפרטים כמשתמש רשום יש להזין נתונים אישיים כגון: שם, כתובת, דואר אלקטרוני ומספר טלפון. כדי שההזמנה תתבצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת פרטים נכונים אחרת לא נוכל להבטיח את ביצוע ההזמנה.

3  עם ביצוע ההזמנה תבצע “יופי של ריהוט” בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה במייל.

4   הרשמה ל- “יופי של ריהוט” מהווה אישור של הקונה, להיכלל ברשימת לקוחות “יופי של ריהוט”, ולהימנות על תפוצת הדיוור הישיר של “יופי של ריהוט”.

 5 ביטול רכישות:
5.1  ניתן לבטל רכישת מוצר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר באריזתו המקורית. הביטול יעשה בהודעה שתשלח בדואר אלקטרוני או ע”י החזרת המוצר ישירות אל החנות.

5.2  לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה.

5.3  חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – , (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), קובע כי במידה ובחרת לבטל את העסקה שלא עקב פגם במוצר, או עקב אי התאמה בין המוצר, לבין הפרטים שנמסרו לך, רשאים “יופי של ריהוט” או בעליו לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר אותו רכשת או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם וזאת בנוסף לעמלת כרטיס האשראי. הינך רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת עד 14 ימים מיום קבלתם, באריזתם המקורית, ללא שנפתחו, שלמים וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא, או שנעשה כל שימוש במוצרים.

5.4  סכום הזיכוי המקסימלי יהיה הסכום ששולם עבור המוצר. יופי של ריהוט לא תשלם בשום מקרה פיצוי בגין נזק עקיף בגין איחור, טעות במוצר, אובדן זמן וכו’. אם בחר הצרכן להחזיר את המוצר באמצעות שליח יובהר כי הלקוח יישא בעלות המשלוח.

5.5  לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נעשה בהם שימוש, אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש. החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

5.6  נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר

 5.7 אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין

5.8 במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.

 5.9 אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך.

5.10 הודעה על ביטול העסקה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.

5.11 ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנה הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א – 2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981

  6  שיטת המכירה בחנות המקוונת – מכירת מוצרים במחיר הנקוב באתר. הגולש בוחר מוצר ממגוון המוצרים ומבצע את הקנייה בהתאם להנחיות האתר (מומלץ לעיין בפרטי המוצר בטרם ביצוע הקנייה). ניתן לרכוש את המוצרים בכל שעות היממה.

7  אספקת והובלת המוצרים:
 7.1 באחריות הלקוח לבדוק התאמת המוצר ושלמותו ובהתאם להזמנה אותה ביצע, לא יתקבלו תלונות לגבי התאמת המוצר/הצבע/הגודל/החלוקה וכו’ לאחר שימוש.

 7.2 עם קבלת המוצר, יש לבדוק את שלמותו ובמידה של בעיה להודיע לנו מידית באמצעות דואר אלקטרוני.

7.3  החנות תדאג לספק את המוצר לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיסי האשראי.

8   החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

8.1   כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.

8.2  שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.

 8.3  כל סיבה שאינן בשליטת החנות.

8.4  באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות תהיה רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

9   זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.

  10 דמי משלוח:
10.1 במכירה בתשלומים רשאית החנות לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

10.2הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר בתנאי שהוא בחנות ישירות מהחנות וזאת בתיאום מראש עם צוות החנות באשר למקום ומועד האיסוף.

 10.3 מוסכם כי במקרה של איסוף ע”י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח. לקוח אשר לא ידרוש את המוצר שנשלח אליו בחבילה והמוצר יחזור לחנות, יחויב שוב בדמי המשלוח כדי שהחבילה תישלח שוב.

11  כללים נוספים:

 11.1 התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד, יתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר חלקן או כולן לבין המוצרים הנמכרים בפועל. טעות סופר בתיאור המוצר לא תחייב את החנות.

 11.2 הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.

 11.3 אייקונים (ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הינם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה. שימוש בהם והצגתם מותנית באישור בכתב ממפעילת האתר.

11.4  רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

11.5  המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ.

12 שירות לקוחות – כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיוצ”ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם החנות במייל או בטלפון בשעות הפעילות של החנויות.

כל הקטגוריות שקיימות באתר